طراحی فلت چهره چیست؟

فلت چهره به زبان ساده: طراحی چهره به صورت مینیمال و کارتونیه

امروزه طراحی دیجیتال به قدری گسترش یافته که هر روز شاهد ظهور سبک و شیوه ی تازه ای از طراحی هستیم .

خیلی ها فکر میکنند طراحی پرتره به این سبک ساده و کارتونی خیلی ساده‌ست یا با استفاده از یه اپلیکیشن میشه ساخت!

 

نرم افزار تبدیل عکس به فلت چره (نقاشی کارتونی)

چندی پیش این شوخی رو کردیم و گفتیم همچین نرم افزاری ارائه کردیم که میتونید عکس صورتتون رو بدید بهش و عکس فلتتون رو تحویل بگیرید! میتونید رو عکس زیر کلیک کنید و نرم افزار رو ببینید! :)))

 

سفارش طراحی پرتره فلت (فلت چهره یا نقاشی کارتونی مینیمال)

گروه هنری فلانی برای علاقه مندانی که همچین طرحی از خودشون میخوان داشته باشن یا میخوان یه هدیه ی خیلی خاص به دوستشون بدن فرصتی فراهم کرده که میتونید به راحتی یه عکس فلت چهره از خودتون اختصاصی داشته باشید.

ساخت این فلت چهره ها از خوب دیدن عکس های شما که از زوایای مختلف بهمون میدید شروع میشه ، بعد طراحی دستی میکنیم ، بعد میپردازیم به جزئیات تا به چهره که شبیه شد ، طرح اسکن میشه و طراحی کامپیوتری شروع میشه تا بالاخره بعد از کلنجار رفتن با نرم افزارها فلت چهرتون آماده میشه.

برای اینکه به طور یادگار این طرح رو داشته باشید یا بخواهید به دوستتون هدیه بدید ما میتونیم طرح رو روی تیشرت یا قاب شاسی در سایزهای مختلف چاپ کنیم.

پروسه ی طراحی ۳ الی ۱۰ روز ممکنه طول بکشه ، و چاپش ۲ الی ۴ روز بعد از تایید طرحتون.

طراحی فلت (تخت و ساده)

این طراحی از اصول ساده ای پیروی می کند و شما با رعایت برخی نکات ساده می توانید به راحتی طرح های فلت زیبایی را طراحی کنید . برخی از این اصول عبارتند از :
استفاده نکردن از سایه های تدریجی و گرادیان (گرادیان را به صورت خلاصه تغییر پیوسته ی غلظت رنگ تعریف می کنیم . گرادیان باعث به وجود آمدن سایه های تدریجی و پیوسته می گردد .)

از آنجایی که طراحی فلت (flat design) یا تخت به نوعی از طراحی گفته می شود که ، فاقد بعد و حجم باشد و در طراحی، بعد یا حجم به واسطه ی سایه تدریجی و گرادیان به طرح داده می شود ، پس بر همین اساس طراحی فلت را می توان ، طراحی اشکال بدون سایه و گرادیان دانست .
البته شاید برای شما این سوال ایجاد شود که در طرح های فلت نیز سایه وجود دارد و اشکال دارای سایه در پس زمینه ی خود هستند . بله ، طرح های فلت نیز دارای سایه ی پس زمینه هستند ، اما سایه ی بدون گرادیان . برای ایجاد این سایه شما می توانید از یک باکس خاکستری با شفافیت متوسط استفاده کنید .

 

 

برای دیدن قیمتها و ثبت سفارش طراحی فلت چهره (کارتونی) اینجا کلیک کنید

نوشتهٔ بعدی
آموزش ساخت تیشرت اوریگامی
نوشتهٔ پیشین
طراحی گردنبند اسم + نمونه + قیمت (راهنمای سفارش)